Mysiga dagar

Har haft några jätte mysiga dagar hos syster, men ikväll sover jag hemma. Hihi!
Idag har vi gått på stan, hittat värsta fynden (!!!), legat på stranden ett tag och bara tagit det lugnt.
Stina har ju vart iväg och tävlat dressyr med storhästen idag, och vet ni? Hon VANN! Shit asså, jag tror hon seriöst ska satsa på att bli dressyr-ryttare istället, haha.
Imorgon ska hon tävla hoppningen också, och om det går bra har hon ju stor chans i kombin, himla roligt!
Jag har inte så mycket mer att säga egentligen, ikväll ska jag till stallet och ta in pollarna, ge dom mat o fixa lite..
Sen hyr nog Stina och jag en film, en kompis kanske kommer också, får se helt enkelt.
 
hoppas ni har det bra och njuter av sommaren, precis som jag, puss
 
 Saknade, finaste.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0