Just love life

Haft världens mysigaste dag på stranden. Åkte hemifrån halv 10 (vaknade vid 9 i morse så det blev lite stressigt, men vad gör väl det?) Låg på stranden och degade till klockan 2. Hem en snabbis, sen åkte jag vidare till stallet och red Safir. Bob fick en välförtjänt vilodag idag.
Safir var iallafall superfin! Han är för underbar, man kan inte fatta att han är 23 år. :of
Ikväll är första kvällen på länge som jag bara tar det lugnt. Kan behövas det med ibland.
Precis klivit upp från badkaret. Höll nästan på att somna när jag låg där i med doftljus tända, och godluktande badskum. Hihi.
Nu ska jag och min fina mamma gå ner till hamnen och sätta oss på bryggan ett tag. Så himla skönt det är med sommar, och framförallt sommarlov! 
 
Vi hörs, sötnosar 
 

Safir och Stina
 

Wakinya och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0