Godmorgon alla pigga och glada

Sovit hos min syster inatt och Wilmer vaknade sådär runt halv 6, hihi! Söte! Så här är vi uppe innan tuppen. ;) Idag påförmiddagen har jag lite planer som jag inte vill gå ut med här i bloggen, men sen i eftermiddag har jag inte direkt något planerat än. Det dyker alltid upp något, så det blir bra. Mitt sommarlov rullar på, jag får inte rida och knappt vara i stallet, men man får göra det bästa av situationen tills vidare. Är med mina halvsyskon och deras barn ganska mycket och det är jätte mysigt! Men nu måste jag gå, puss vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Annie

Varför får du inte rida eller vara i stallet? :)

2012-07-10 @ 22:43:55
URL: http://antiliasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0