Godmorgon alla pigga & glada

Asså jag får panik på mig själv ibland!!
Kunde verkligen inte sova igår kväll.. Somnade sent, fast jag hade tänkt gå och lägga mig i tid för att orka med en till fullsmockad dag, men icke. Det gick bara inte. Låg och vred och vände timme ut och timme in, haha.
Och sen kan jag inte sova nu på morgonen heller.
Det måste vara något fel på mig. Vaknade vid halv 7, och har inte kunnat somna om. Överskott på energi?
Något måste det ju vara.. 
Jaja, jag klagar inte. Så länge jag orkar göra allt jag vill på dagarna så kvittar det ju, right?
Ska iallafall snart äta frukost och dra vidare mot stallet. 
Och senare ska jag in till Kalmar och passa brorsonen, Victor alltså. Busungen number one! :D 
Kanske hinner slänga in något inlägg innan jag åker, får se hur det blir. Tar nog ridningen lite senare ikväll, för det är vaaaaarmt idag. Skönast för hästarna att rida lite senare då ju..
 
Men hoppas ni får en fin dag, det ska jag ha. Puss!
 
Saknade prinsen♥
          
 
 
Fina Silverstone, aka Sten♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0