Fullt ös medvetslös

Har verkligen haft fullt upp hela dagen, men jag älskar det!
Inte en sekund över åt bloggen förrän nu, hihi. 
Kör en kort sammanfattning av dagen..
Upp vid 8.00, åka till stallet vid 9. Ge hästarna frukost, ta ut dom i hagarna, mocka alla boxar, väga upp hökassar, rengöra hinkar, fylla nytt vatten i hinkarna, fixa kraftfoder m.m.
Hemma vid tjugo i 11, byta om snabbt som *** för att sedan ta bussen in till Kalmar vid 11.
Passa min brorson och systerson till ca. 18.00. Hem och byta om till ridkläder för att sedan åka till stallet.
Red Wakinya idag!
Tog ett rejält galopp-pass med henne, hon blev riktigt svettig, men gud så fin hon var! Helt underbar känsla hade jag hela tiden. Älska den hästen, hon är amazing. 
Stina red Bob idag, han var fiiiin kille! Fixade allt annat i stallet, gav hästarna mat, tog in dom och pussade godnatt. 
Sen åkte jag hem från stallet vid halv 10 och nu har jag käkat lite och kollar på Wallander. 
Det kommer jag också att göra resten av kvällen, så vi hörs imorgon om det är okej för er? ;)
Äsch, jag bryr mig faktiskt inte om det är okej för er för jag tänker göra så ändån! Hahah, visst är jag elak?
 
Kissies and hugs bitches!
 
Curry♥ 
 
 
Milda♥
 
 
  
 
Wakinya♥
 
Safir♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0